تبلیغات
فروش حضوری فروش مویرگی تکنیک های فروش استراتژی های فروش فروشندگی شخصی بازاریابی مستقیم

فروش حضوری فروش مویرگی تکنیک های فروش استراتژی های فروش فروشندگی شخصی بازاریابی مستقیم
 
قالب وب سایت

دوره كاربردی جامع بازرگانی خارجی

 

محتوای دوره:

ü        مبانی خرید خارجی

•              بررسی مسائل مربوط به خرید خارجی- قرارداد خرید خارجی - گردش كار و مراحل خرید خارجی

ü        آشنایی با رویه ها، قوانین و مقررات وارداتی و صادراتی

•               آشنایی با جدیدترین رویه ها، قوانین و مقررات وارداتی و صادراتی

ü         اسناد بازرگانی خارجی

چگونگی تنظیم پیش فاكتور- سیاهه تجاری- گواهی مبداء- لیست مدلبندی- گواهی بازرسی- گواهی بهداشت- گواهی تجزیه- گواهی تطبیق كالا/بازرسی اجباری- بارنامه و انواع آن- سیاهه كرایه حمل- بیمه نامه- قبض انبار

ü        اینكوترمز 2000 و پرداختهای بین‌المللی 

• اینكوترمز 2000 و نقش آن در خرید خارجی- ساختار اینكوترمز- بررسی 13 روش در اینكوترمز- اعتبارات اسنادی- انواع اعتبارات اسنادی- بررسی متن اعتبارات اسنادی- بروات ارزی- انواع برات- بررسی مواد مقررات متحدالشكل اعتبارات اسنادی

ü        استاندارد و بازرسی كالا

• استاندارد كالا- بازرسی كالا-  نقش بازرسی در خرید خارجی- اهداف بازرسی- فوائد وجود گواهی بازرسی- زمان و مكان بازرسی- لیست شركتهای بازرسی داخلی- لیست شركتهای بازرسی خارجی

ü        حمل و نقل بین المللی و ترانزیت كالا 

• بارنامه- انواع حمل و نقل- حمل و نقل دریایی- حمل و نقل بوسیه راه آهن- حمل و نقل زمینی- حمل و نقل هوایی- كنوانسیونهای حمل و نقل

ü         بیمه های حمل و نقل

• تعاریف- انواع بیمه نامه حمل و نقل كالا- كلوزهای قدیم بیمه حمل و نقل كالا- بیمه جنگ و بیمه اعتصاب- نحوه محاسبه هزینه بیمه

ü         تجارت متقابل

• شیوه های مهم تجارت متقابل (Counter Trade)- معاملات دوجانبه (Clering & Barter)- معاملات سه جانبه (Triangular Compensation)- همكاری صنعتی (Buy Back)

ü        اصول و فنون مذاكرات تجاری بین المللی 

• هنر مذاكره- رهنمودهای برای مذاكرات بین المللی- انواع مذاكرات بین المللی- استراتژیهای مذاكره بین المللی

ü        امور گمركی و ترخیص كالا

• کلیات واصطلاحات و واژه های گمرکی- تعرفه گمرکی و انواع آن- ارزش گمرکی- معافیت های گمرکی- ممنوعیت های قانونی- نحوه رسیدگی به اختلافات گمرکی- بیمه در گمرک و بیمه محلی- گردش کار تشریفات گمرکی و ترخیص کالا

 

 

 

ü        مناطق آزاد تجاری 

• سابقه تاریخی بنادر و مناطق آزاد تجاری- اهمیت مناطق آزاد تجاری- منافع برای سرمایه گذاران خارجی- قوانین و مقررات مناطق آزاد تجاری

 

 

مدت زمان برگزاری

این دوره به صورت92 ساعت قابل ارائه خواهد بود.

مدرس دوره

جناب آقای مهندس علی خویه

مولف و مترجم کتاب اسرار تجارت بین الملل

مدرس دانشگاه و سخنران

مولف و مترجم 6 عنوان کتاب تخصصی

مولف و مترجم کتاب های پر فروش تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغات بازاریابی و مهندسی ذهن

تهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشی

با 10 سال تجربه اجرایی

مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما

افتخار همکاری با برندها معتبر ملی و بین المللی

ارایه بیش از 120000 نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی

عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی

 

+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و هشتم مهر 1389ساعت 9:48  توسط www.gmas.ir , www.khooyeh.com   |  نظر بدهید

 

کارگاه تخصصی مهارتهای فروش حرفه ای

کارگاه تخصصی مهارتهای فروش حرفه ای

هدف

سازمانها و کسب و کارها همواره با این چالش مواجهند که گران قیمت ترین منابع شان در فروش تمرکز می یابد. فروش فرایند و الگویی برگرفته از تجارب رفتار انسانی در طول سالیان متمادی است. اثربحشی کاربرد روشهایی که معروف بوده و امتحان خود را پس داده اند در ثمربخشی تلاشهای فروش و حصول نتایج محسوس به اثبات رسیده است. این دوره بدین منظور طراحی شده است تا بواسطه مدیران و کارشناسان سازمانهای حرفه ای ایران، یک مسیر علمی فروش را در آنها شروع نماید

شرح مختصر:

کلیه سازمانها در راستای بقاء و رشد خود نیازمند فروش محصولات و خدمات خود می باشند. هدف این دوره معرفی چالشهای فروش و معرفی یک رویکرد سیستمی در فروش می باشد. به یاد داشته باشید که افراد از همدیگر خرید می کنند. نه تنها این مساله مهم است که جنبه های روانشناسی و رفتار خرید درک شود، بلکه برخورد دقیق با فروش به عنوان یک فرایند نیز حائز اهمیت می باشد. روشهایی که در این دوره بحث می شوند، برای نیروهای فروش در صنایع مختلف و کسب و کارهای کوچک و بزرگ قابل استفاده است.

آنچه در این دوره فرا خواهید گرفت

در این دوره در خصوص روانشناسی فروش، رفتار خرید، سبکهای فروش، چرخه فروش، برنامه ریزی فروش، مرور و بررسی روشهای بکارگیری نکات فراگرفته شده از مباحث نظری و عملی بحث می شود. این مباحث با تمرینهای گروهی نیز همراه خواهد بود.

مدرس

استاد خویه

مدت زمان برگزاری کارگاه

 

.........هزینه کارگاه

...

+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و هشتم مهر 1389ساعت 9:42  توسط www.gmas.ir , www.khooyeh.com   |  نظر بدهید

 

دوره جامع مدیریت فروش

دوره جامع مدیریت فروش

 

*      شرح دوره:

در این دوره سعی شده است ضمن آشنا كردن افراد با مفاهیم اساسی مدیریت فروش، نسبت به افزایش مهارتهای فروش حرفه ای آنها اقدام شود. محتوای این دوره طوری طراحی شده است كه پوشش كاملی بر وظایف و مسئولیتهای مدیران و كارشناسان فروش دارد.

*       هدف دوره:

یادگیری عملی مفاهیم و مهارتهای مدیریت فروش

*       محتوای دوره:

مهندسی فروش ومهارتهای فروش حرفه ای (16 ساعت)

- مروری بر ضرورت بازاریابی و فروش در شرایط رقابتی؛ مفهوم بازاریابی و فرآیند آن؛ جایگاه فروش در بازاریابی؛ فروش و تصورات نادرست در مورد آن در بازاریابی؛ مهندسی فروش و جایگاه آن در بازاریابی؛ ارتباط فروش و مهندسی؛ ارتباط فروش و تحقیقات بازاریابی و جایگاه مهندسی فروش در این فرایند؛ سوالاتی كه در بازاریابی و فروش باید به آن پاسخ داد؛ مروری بر مراحل هفتگانه فروش در فرایند فروش حرفه ای؛ فروش حرفه ای اثربخش و مروری بر خصوصیات- فروشندگان حرفه ای.

ابزارها و تكنیك‌های فروش (8ساعت)

- ابزارهای Promotion- مدل Steiner- نظریه AIDAS- مدل SPIN- ابزار Boomerang- تکنیک FAB

برنامه‌ریزی فروش

(8 ساعت)

تكنیك‌های هدف گذاری فروش؛ پیش بینی فروش؛ برنامه ریزی فروش و كنترل و بودجه بندی بندی فروش.

مدیریت روابط مشتری (CRM )

(16 ساعت)

- مفاهیم و اصول مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ؛ ارزش و فرآیند خلق ارزش در ارتباط با مشتری ؛ بازاریابی تك به تك و ضرورت آن در بازار رقابتی؛IT و نقش آن در CRM ؛ سازماندهی و پیاده سازی CRM.

سیاستهای تشویقی افزایش فروش و روابط عمومی (8 ساعت)

تبلیغات غیرشخصی؛ تعیین بودجه تبلیغات؛ تبلیغات پیشبرد فروش؛ تعیین اهداف تبلیغات پیشبرد فروش؛ انتخاب ابزارهای پیشبرد فروش؛ روابط عمومی؛ ابزارهای اصلی روابط عمومی؛ تصمیمات عمده در روابط عمومی.

مدیریت تیم فروش

(8 ساعت)

- ارزیابی و جذب نیروی فروش؛ سازماندهی، هدایت و رهبری نیروهای فروش و چگونگی ایجاد انگیزه در آنها؛ شناسایی و ارائه آموزشهای لازم برای نیروی فروش؛ نظارت و كنترل نیروهای فروش و اصول گزارش گیری صحیح از آنها؛ ایجاد هماهنگی بین نیروهای فروش در جهت اهداف سازمانی؛ جلسات فروش و چگونگی اداره كردن آنها در جهت اهداف سازمانی.

+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و هشتم مهر 1389ساعت 9:41  توسط www.gmas.ir , www.khooyeh.com   |  نظر بدهید

 

دوره تخصصی – کاربردی بازاریابی خدمات

دوره تخصصی کاربردی بازاریابی خدمات

 

محتوای دوره

  • اصول و مفاهیم پایه در بازاریابی
  • استراتژی بازاریابی خدمات

•         اصول بخش‌بندی بازار

•         اصول انتخاب بازار (های) هدف

•         اصول جایگاه‌یابی در بازار (های) هدف

  • بازاریابی خدمات : اصول ، تعاریف ، ویژگیها
  • اصول تصمیم‌‌گیری و طراحی آمیخته بازاریابی خدمات

•          مدیریت محصول

·         مدیریت سبد محصولات

·         توسعه محصول جدید

•         مدیریت قیمت خدمات

·         اصول تعیین قیمت‌ پایه

·         اصول تعدیل و تطبیق قیمت

•         مدیریت ارتباطات بازاریابی خدمات

·         ارتباطات بازاریابی یکپارچه

·         طراحی آمیخته ارتباطات بازاریابی یکپارچه( تبلیغات،ترفیع فروش،فروش شخصی،بازاریابی مستقیم،روابط عمومی)

  • رویکردها و مدلهای سنجش کیفیت خدمات
  • مدیریت تیم خدمات دهنده
  • مشتری مداری در حوزه های خدماتی
  • مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM )
  • مهارتهای برقراری ارتباط اثربخش
  • رفتار خدمت گیرنده (مصرف کننده)

مدت برگزا ری

مدت برگزار این دوره 64 ساعت خواهد بود. زمان برگزاری ............ماه می باشد.

هزینه برگزاری

هزینه برگزاری دوره ...............می باشد که شامل هزینه های اساتید،

مدرس دوره :

جناب آقای خویه

+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و هشتم مهر 1389ساعت 9:40  توسط www.gmas.ir , www.khooyeh.com   |  نظر بدهید

 

مدرسه فروش ایران

کوتاه مدت

تدبیر مالی استراتژیهای کاهش هزینه

تیر

5 شنبه

11

کارگاه

مهارتهای فروش حرفه ای

تیر

جمعه

12

جامع

مدیریت فروش

تیر

5 شنبه وجمعه

25

جامع

بازارهای جهانی فارکس

تیر

5 شنبه و جمعه

25

کارگاه

مهارتهای ارائه  شفاهی موثر

تیر

جمعه

26

کارگاه

زبان بدن

BODY LANGUAGE

مرداد

شنبه

3

جامع

بازرگانی خارجی

مرداد

دوشنبه و چهارشنبه

7

کوتاه مدت

کمپین نو یسی فروش

مرداد

سه شنبه

13

جامع

حسابداری

مرداد

دوشنبه و

چهارشنبه

21

جامع

مدیریت مالی

مردا د

5 شنبه و جمعه

22

کارگاه

روانشناسی ارتباط با مشتری

مرداد

جمعه

23

کوتاه مدت

فنون مذاکرات حرفه ای

مرداد

سه شنبه

27

+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و هشتم مهر 1389ساعت 9:29  توسط www.gmas.ir , www.khooyeh.com   |  نظر بدهید

 

برنامه های آموزشی مدرسه بازاریابی و فروش ایران

ردیف

ماه

نام دوره

تاریخ شروع

روزهای برگزاری

مدت دوره

1

فروردین

قراردادهای تجاری

30

سه شنبه

20

2

فروردین

مهارت های دفاع کلامی

25

سه شنبه

9

3

فروردین

آشنایی با بانکداری

26

چهارشنبه

20

4

فروردین

اعتبارات اسنادی

26

چهارشنبه

20

5

اردیبهشت

مدیریت خرید و سفارشات خارجی

23

چهارشنبه

24

6

اردیبهشت

بازاریابی تلفنی

10

جمعه

8

7

اردیبهشت

زبان بدن

18

پنج شنبه

4

8

اردیبهشت

حسابداری مالیاتی و قانون مالیات بر ارزش افزوده

20

یکشنبه

32

9

اردیبهشت

روانشناسی ارتباط با مشتری

16

جمعه

8

10

اردیبهشت

تکنیک های فرصت یابی در فروش

24

پنج شنبه

8

11

اردیبهشت

مهندسی فروش در بازار مواد غذایی

28

دوشنبه

24

12

اردیبهشت

پخش و توزیع مواد غذایی

16

چهارشنبه

24

13

خرداد

روش های خلاق حل مسئله

26

سه شنبه

16

14

خرداد

تدبیر مالی و استراتژی های کاهش هزینه

21

پنج شنبه

16

15

اردیبهشت

BI

متعاقباً اعلام خواهد شد

16

16

اردیبهشت

بازاریابی الكترونیكی

متعاقباً اعلام خواهد شد

20

17

خرداد

اصول و فنون مذاکرات بین الملل

متعاقباً اعلام خواهد شد

20

18

خرداد

مهندسی فکر

متعاقباً اعلام خواهد شد

12

19

خرداد

تعیین تقاضا و سهم بازار شرکت ها

متعاقباً اعلام خواهد شد

12

20

خرداد

تحقیقات بازاریابی در صنایع غذایی

متعاقباً اعلام خواهد شد

32

21

خرداد

تحلیل رفتار مصرف کننده در بازار مواد غذایی

متعاقباً اعلام خواهد شد

34

22

خرداد

مذاكرات فروش

متعاقباً اعلام خواهد شد

 

23

خرداد

سیستم‌های خرید و انبارداری

متعاقباً اعلام خواهد شد

 

+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و هشتم مهر 1389ساعت 9:26  توسط www.gmas.ir , www.khooyeh.com   |  نظر بدهید

 

برنامه کلاسهای آموزشی مدرسه فروش

تاریخ

روز

عنوان دوره

نوع دوره

14 مرداد

دوشنبه-چهارشنبه

بازرگانی خارجی

جامع

22 مرداد

پنجشنبه-جمعه

مدیریت مالی

جامع

23مرداد

جمعه

روانشناسی ارتباط با مشتری

کارگاه

27 مرداد

سه شنبه

فنون مذاکرات حرفه ای

کوتاه مدت

30مرداد

پنجشنبه- جمعه

مدیریت فروش

جامع

31مرداد

شنبه

ایده یابی در شرکتها

کارگاه

30 مرداد

جمعه

تکنیک های متقاعدسازی مشتریان

کارگاه

24شهریور

یکشنبه- سه شنبه

مدیریت فروش

جامع

22شهریور

یکشنبه

بازرگانی خارجی

جامع

18شهریور

دوشنبه - چهارشنبه

کامفار(مقدماتی و پیشرفته)

جامع

8 و 10

یکشنیه و سه شنبه

شیوه های ایجاد انگیزه در کارکنان و مدیران فروش

کارگاه

15و17

یکشنبه و سه شنبه

اندازه گیری رضایت مشتریان و مهارتهای برخود با مشتریان ناراضی

کارگاه

22و24

یکشنبه و سه شنبه

مهارتهای ارتباطی و نقش آن در اثربخشی فروش

کارگاه

30شهریور

شنبه- دوشنبه

بازاریابی و فروش الکترونیکی

جامع

19و20

پنجشنبه و جمعه

روشها و تکنیکهای پیش بینی فروش

کارگاه

27

جمعه

عارضه یابی سازمانهای فروش

کارگاه

21شهریور

شنبه

زبان بدن

کارگاه

13-14شهریور

جمعه و شنبه

روانشناسی ارتباط با مشتری

کارگاه

+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و هشتم
سخنرانی و ارایه مطالب کاربردی و اجرایی درباره بازاریابی خدمات آموزشی توسط اینجانب علی خویه به همراه دکتر احمد روستا در تالار علامه امینی دانشگاه تهران
 
 
امروز سه شنبه دهم دی ماه به همراه دکتر احمد روستا  در تالار علامه امینی دانشگاه تهران در خدمت برخی از مدیران آموزش سراسر کشور بودیم در بحث هایی که صورت گرفت برخی از نکات اساسی بدست آمد که برای بحث های گروهی در آینده مورد تحقیق وبررسی خواهد گرفت

۱- اثربخش ترین رسانه ای موسسات آموزشی چگونه باید بررسی شود

۲- در برنامه های بازاریابی موسسات آموزشی چه شاخص هایی مهم است

۳- شاخص های مهم در تحقیقات بازاریابی موسسات آموزشی چیست

۴- وضعیت بازار موسسات آموزشی چگونه است

۵- عوامل موفقیت در بازاریابی آموزشی چیست

۶- برای پیشبرد فروش و بازاریابی موسسات آموزشی چه برنامه هایی باید داشت

۷- استراتژی ها و تکنیک های بازاریابی تبلیغات و فروش خدمات آموزشی چگونه می باشد

Go to fullsize imageGo to fullsize imageGo to fullsize image

 

سرفصل های بازاریابی خدمات آموزشی

تبلیغات خدمات آموزشی

مدرس و سخنران: مهندس علی خویه

رزومه مدرس و سخنران:

نام: علی                    نام خانوادگی: خویه                   

    تلفن های هماهنگی و تماس    -۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ - 09372991608

وب سایت: www.khooyeh.com           www.gmas.ir    www.400004.info

وبلاگ و گاه نوشته ها  www.alikhooyeh.blogfa.com

· سخنران و مدرس دانشگاه

· مشاور، محقق، مولف و مجری برنامه ها و پروژه های مدیریت ، بازاریابی، فروش، تبلیغات وخلاقیت

· مهمان، کارشناس و مجری برخی از برنامه های صدا و سیما از جمله سلسله برنامه  های پژواک در رادیو تجارت

· مولف و مترجم بیش از 7 عنوان كتاب در زمینه ارتباطات فروش بازاریابی و تبلیغات ( مدیریت استراتژیک تبلیغات بازاریابی، مهندسی ذهن وان ال پی، تریز، تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی ، راز تجارت و ....           

· سخنران  و مدرس دوره ها و سمینارهای مختلف مدیریت ، بازاریابی، فروش،تبلیغات ،خلاقیت، روانشناسی، ارتباطات و ....   ارایه بیش از 90000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی کاربردی و اجرایی در سازمانها موسسات شرکت ها و سمینارهای مختلف

· دارای  شمار زیادی  مقالات  منتشر شده در  نشریات اقتصادی، تبلیغاتی و بازاریابی مانند مهندسی تبلیغات، دانش تبلیغات، مدیریت بازاریابی و تبلیغات و .... 

· دارای چندین سال سوابق  اجرایی  در بخش های تولیدی، خدماتی، صنعتی، ویزیتوری، فروشندگی، بازاریابی، مدیر بازرگانی، مدیر فروش و مدیر اجرایی و مدیر تحقیق و توسعه در شرکت ها مختلف و دارای سابقه ی همکاری با برندهای معتبر ملی و بین المللی

· ارایه بیش از صد ها ساعت مشاوره وتحقیق در زمینه های تخصصی به رده های مختلف مدیریتی و سازمانی

· دارای دو اختراع ثبت شده در حوزه تبلیغات

· تدوین کننده سبک ها و مکتب های تبلیغات 

· عضو هیات تحریریه نشریان مختلف اقتصادی بازرگانی و بازاریابی

· دارای تولیدات  نرم افزاری آموزشی و اجرایی  از جمله  :راز تجارت ، مهندسی فروش،مهندسی خلاقیت

· عضو وب سایت انجمن تحقیقات بازار اروپا ESOMARوعضو انجمن های بین المللی مانند DSEIو 1to 1 و WARC

· کارشناسی بازارگانی ، کارشناسی ارشد MBA و دارای مدرک مهندسی IT از دانشگاه علم و صنعت ومدرک تافل 550

· دارای سوابق، تجربه و آشنایی با زمینه های مختلف هنری و شرکت در نمایشگاه ها و مجامع فرهنگی و هنری

·  همکار افتخاری انجمن بازاریابی و تحقیقات بازار ایران  وا نجمن صنفی شركت های تبلیغاتی ایران

برخی از شرکت ها و برندهای افتخار همکاری مشاوره تحقیق آموزش و امور اجرایی  با آنها

نوکیا- تولی پرس- سامسونگ-  رشد - سونی- تولید دارو - دانشگاه تربیت مدرس- دانشگاه تهران - دانشکده کارآفرینی- سازمان فنی و حرفه ای- پاکنام- هیوندای- هیتاچی- بانک ملت - بانک تجارت -بانک صادرات - بیمه اقتصاد نوین، بیمه ایران، بانک پاسارگاد- موسسات آموزشی کوشا ندا سبلان ماهان و ... مهنام ، تولی پرس، سونی اریکسون- بیمه البرز- فروشگاه رفاه، بیمه دانا- بیمه پاسارگاد-روزنامه همشهری- ایران -دنیای اقتصاد - مجله مدیریت بازاریابی -تدبیر- گزیده -مدیریت تبلیغات- ذوب آهن اصفهان، مهندسی تبلیغات - شهرداری مناطق مختلف- مراکز کارآفرینی- جهان الکترونیک- ان بی ای- آستان قدس- مهنام- تولی پرس- دانشگاه مازندران سمنان یزد و....- فرش مشهد - مرکز توسعه کارآفرینی - پرشیا مدیا- ایران خودرو- سایپا- بهمن- ال جی مادیران و..... هواپیمایی ماهان آسمان  ایران ایر و ...

برخی از سرفصل های بازاریابی خدمات آموزشی

 عناوین سخنرانی:
- نظام بازاریابی خدمات آموزشی و اجزای آن
- ارکان اصلی بازاریابی خدمات آموزشی
- بازارشناسی خدمات آموزشی
- بازارسازی نظام خدمات آموزشی
- بازارسازی در خدمات آموزشی
- مدیریت بازار (بازارگردانی) خدمات آموزشی

تعاریف اهمیت و ضرورت بازاریابی خدمات آموزشی

اصول و تکنیک های بازاریابی خدمات آموزشی در ایران

آشنایی با انواع بحران های بازاریابی خدمات آموزشی

تکنیک های فروش بازاریابی خدمات آموزشی سبک ایرانی

مهندس فروش و مهندسی بازاریابی خدمات آموزشی در ایران

مهندسی بازاریابی خدمات آموزشی

اشتباه ها و خطاهای فروش بازاریابی خدمات آموزشی

تکنیک های ضد خطا در بازاریابی خدمات آموزشی ایرانی

10 نقطه كور فروش بازاریابی خدمات آموزشی

10 اشتباه بازاریابی خدمات آموزشی

رفتار خریداران بازاریابی خدمات آموزشی

رفتار فروشندگان بازاریابی خدمات آموزشی

تکنیک های ارتباطی در فروش بازاریابی خدمات آموزشی  ایرانی

10 تكنیكبازاریابی خدمات آموزشی

10 تاكتیك بازاریابی خدمات آموزشی

10 استرات‍ژی فروش بازاریابی خدمات آموزشی

تکنیک های برقراری ارتباط خلاق با مشتری ایرانی

10 تكنیك خلاق جذب مشتریان بیشتر در ایران

دام ها و کابوس های فروشندگان ایرانی

10 تكنیك تبلیغات بازاریابی خدمات آموزشی

سبك های فروش  و بازاریابی خدمات آموزشی

بازارسازی خدمات آموزشی

بازارگرمی خدمات آموزشی

رفتار شناسی مشتریان ایرانی

تکنیک های رفتار شناسی ایرانیان

اصول رفتارشناسی و رفتارسنجی در فروش ایرانی

فروش روانشناسانه

روانسازی فروش با تکنیک های روانشناسی

تکنیک های مشتری شناسی در ایران

روانشناسی فروش و بازاریابی

رفتار شناسی مشتریان

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یکشنبه دهم خرداد 1388ساعت 10:26  توسط www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا |  آرشیو نظرات

شبیه سازی و مدیریت شبیه سازی در بازاریابی و فروش

مهندس علی خویه

مدرس دانشگاه، مشاور محقق مولف و مجری بازاریابی و تبلیغات

مرضیه خویه

دانشجوی مدیریت کسب و کار دانشگاه تهران

www.khooyeh.com

مفهوم شبیه سازی در بازاریابی و فروش

شبیه سازی ابزار قدرتمندی است كه فرایند جدید و یا فرایند فعلی در بازاریابی را طراحی، ارزیابی و تصویرسازی كرده و خطرات ناشی از اجرای تغییرات در محیط واقعی را نیز به حداقل ممكن می رساند.

·        شبیه سازی عبارت است از فرآیند تعیین و تشخیص، یادگیری و منطبق ساختن تجارب در فرآیندهای سایر بازاریابان در سازمانها، در هر جایی از جهان، برای كمك به بازاریابی و تبلیغات  سازمان جهت بهبود عملكرد خود.

·        شبیه سازی ابزاری است مؤثر كه؛

-              جهت گیری فرآیندی دارد،

-              استفاده مؤثر از زمان را موجب می گردد،

-              تفكر خلاق را بر می انگیزد،

-              زبان مشتركی را در میان هم گروه ها و همكاران ایجاد می كند، و

-              برای استفاده در داخل و خارج سازمان قابل استفاده است.

 

شبیه سازی دستگاه كپی فرآیندها از یك بازار هدف به بازار دیگر است.

شبیه سازی در بازاریابی و فروش، فرآیند اندازه گیری میزان و نحوه فروش و بازاریابی محصولات، خدمات و فرآیندها در مقایسه با قوی ترین رقبا یا آنهایی است كه به عنوان رهبران جهانی در زمینه كاری خود شهرت یافته اند. تعریف عملیاتی شبیه سازی جستجو برای بهترین تجارب به منظور رهنمون شدن به بهترین عملكرد در بازاریابی است.

شبیه سازی در سطح بازاریابی، نیز برای شناخت بهترین تجارب یا فرایندها و بازارها به منظور كمك به دیگران در دستیابی به عملكرد در سطح جهانی مورد استفاده قرار گرفته است. اطلاعات حاصله به تنظیم برنامه های كسب و كار (به دلیل آنكه قابلیت دستیابی به استانداردها محرز گردیده)، و تعیین فعالیتهای مشخص و منابع مورد نیاز بهبود عملكرد كمك خواهد كرد.

در مجموع، شبیه سازی فرصتی است بسیار عالی برای بازاریابی یك سازمان تا از تجارب دیگران چیز بیاموزند. در واقع شبیه سازی تحلیلی یكباره نیست. شبیه سازی آگاهی نسبت به یك كسب و كار و چالش با روش شناسی های متداول آن را مهیا می سازد. استقرار نتایج شبیه سازی و دستاوردهای آن وابسته به تمایل به تغییر و منطبق شدن با راههای جدید انجام دادن امور است.

 

 

شبیه سازی در بازاریابی چیست ؟

 شبیه سازی علم و هنر ساختن نمایشی (مدلی) از یک پروسه یا سیستم  ، به منظور ارزیابی و آزمایش راهبردها در بازاریابی می باشد، ویاشبیه سازی، روشی برای آگاهی از نتایج ایده های پیشنهادی در بازاریابی قبل از اجرای آنها.

 

کاربرد شبیه سازی در بازاریابی و فروش

شبیه سازی در زمینه های زیر در پروژه های بازاریابی و فروش مشاركت می كند:
1 - مطالعات امكان سنجی: تعیین عملی بودن روش های جدید بازاریابی باتوجه به محدودیتهای مختلف و تجزیه و تحلیل، (هزینه -

 


 

 

به نام خدا

دوره آموزشی بنچ مارکینگ

اصول، مبانی،مفاهیم، ابزارها و تکنیک ها

به صورت کاربردی و کارگروهی

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

09122991608

مخاطبان: تولید کنندگان، مدیران، کارکنان، کارآفرینان، معاونان و مدیران صنایع مختلف، دست اندرکاران صنعت و تولید، فروشندگان و بازاریان و بازاریابان، مدیران منابع انسانی و ....

 

1-    اصول و مبانی بنچ مارکینگ

2-    مفاهیم و تعاریف

3-    کاربردها و کارکردها

a.      در تولید ، محصول و خدمات

b.     در فروش و بازاریابی

c.      درکنترل کیفیت

d.     در سیستم سازی و مدیریت سیستم ها

e.      در بسته بندی

f.       در تبلیغات

g.      در بهبود مدیریت منابع انسانی

h.     در رفتار سازمانی

i.        در سبک های مدیریت

j.        ....

4-    ضرورت و اهداف بنچ مارکینگ

5-    وظایف بنچ مارکینگ

6-    منابع بنچ مارکینگ

7-    روشهای اجرای بنچ مارکینگ همراه با کار تیمی و به صورت اجرایی

8-    ابزارهای بنچ مارکینگ

9-    مزایا و معایب روشهای اجرای بنچ مارکینگ

10-تکنیک های اجرای بنچ مارکینگ با توجه به کارکرد و کاربرد

11-انواع بنچ مارکینگ

12-نمونه های بنچ مارکینگ در شرکت های مختلف

13-نمونه های عملی از بنچ مارکینگ

a.      در تولید ، محصول و خدمات

b.     در فروش و بازاریابی

c.      در بسته بندی

d.     در تبلیغات

e.      در بهبود مدیریت منابع انسانی

f.       در رفتار سازمانی

g.      در سبک های مدیریت

h.     ....

14-مراحل و فرایند اجرای بنچ مارکینگ همراه با کارگاه عملی

a.      انواع فرایندها

b.     فرایند اختصاصی اجرای بنچ مارکینگ مناسب سازمان

15-نکات مهم در اجرای حرفه ای بنچ مارکینگ

16-خلاقیت در بنچ مارکینگ

17-تکنیک ها و روشهای خلاقانه اجرای بنچ مارکینگ

18-کارگاه خلاقیت در بنچ مارکینگ

19-آسیب شناسی بنچ مارکینگ چندین شرکت

20-نمایش فیلم

21-کارگاه کارگروهی

22-ارزیابی و تجزیه و تحلیل دوره


 ۱۰۰ایده ساده بازاریابی افزایش فروش بازارگرمی و بهبود تجارت و فروش

هرچقدر استراتژی جامعی برای بازاریابی داشته باشید، باز از دانستن نكاتی جهت هدف گیری دقیق مشتریان محصولات و خدمات تان بی نیاز نخواهید بود. در ذیل یكصد نكته بازاریابی برای كلیه كسب و كارهای خرد و كلان ارائه می گردد.

ایده های كلی
۱_ نگذارید روزتان بدون پرداختن به حداقل یك فعالیت بازاریابی شب شود.
۲_ درصدی از درآمد ناخالص خود را به عنوان بودجه سالیانه بازاریابی تعیین كنید.
۳_ هر سال اهداف خاص بازاریابی را تعیین و هر سه ماه یك بار آنها را ارزیابی و تنظیم نمایید.
۴_ یك پوشه برای نگهداری ایده های بازاریابی اختصاص دهید.
۵_ هر روز و هر ساعت كارت ویزیت را همراه تان داشته باشید.
۶_ یك سنجاق سینه شخصی با آرم شركت تان طراحی كنید و در جلسات به كت خود بزنید.

بازار هدف
۷_ نسبت به تحولاتی كه شاید روی بازار هدف، محصول یا استراتژی بازاریابی شما تاثیر بگذارد، هوشیار باشید.
۸_ مطالعات تحقیق بازاریابی درباره حرفه، صنعت، محصول و گروه های بازار هدف خود را بخوانید.
۹_ آگهی های رقبای خود را گردآوری كنید و با مطالعه آنها، اطلاعاتی درباره استراتژی، ویژگی ها و مزایای محصولات آنها به دست آورید.
۱۰_ از مشتریان بپرسید چرا شما را انتخاب كردند و خواستار توصیه هایی برای بهبود كیفیت شوید.
۱۱_ از مشتریان سابق بپرسید چرا شما را رها كردند.
۱۲_ بازار جدیدی شناسایی كنید.
۱۳_ به یك فهرست پستی مربوط به حرفه تان بپیوندید.

 

توسعه محصول

۱۴_ یك خدمت، تكنیك یا محصول جدید ارائه دهید.
۱۵_ نسخه ای ساده تر، ارزان تر یا كوچك تر از محصول یا خدمت خود پدید آورید.
۱۶_ نسخه ای شكیل تر، گران تر، سریع تر یا بزرگتر از محصول یا خدمت خود ارائه دهید.
۱۷_ خدمات خود را بهنگام كنید.

آموزش، منابع و اطلاعات
۱۸_ یك تیم مشاوره در زمینه بازاریابی و روابط عمومی مركب از همكاران و صاحبان كسب و كارهای مشابه را گردهم آورید و به تبادل اندیشه و مسائل صنفی بپردازید.
۱۹_ برای كاركنان خود یك صندوق پیشنهادات بگذارید.
۲۰_ در سمینارهای بازاریابی حضور یابید.
۲۱_ كتاب های بازاریابی را بخوانید.
۲۲_ مشترك نشریات مكتوب و اینترنتی بازاریابی شوید.
۲۳_ هرماه یك جلسه بازاریابی با كاركنان یا مباشران خود بگذارید تا درباره استراتژی و وضعیت بازار بحث كنید و ایده های تازه بگیرید.
۲۴_ به انجمن یا سازمان های مرتبط با حرفه تان ملحق شوید.
۲۵_ یك پوشه را برای یافتن طراح، نویسنده و سایر حرفه ای های بازاریابی كنار بگذارید.
۲۶_ یك مشاور بازاریابی جهت همفكری استخدام كنید.
۲۷_«سفری خلاق» به شهر یا كشوری مترقی داشته باشید تا تكنیك های بازاریابی آنجا را یاد بگیرید.

قیمت گذاری و پرداخت
۲۸_ ساختار قیمت گذاری تان را تجزیه و تحلیل كنید و ببینید كجای آن نیاز به اصلاح و تنظیم دارد.
۲۹_به مشتریان امكان دهید با كارت اعتباری پرداخت كنند.
۳۰_ به مشتریان ثابت، تخفیف دهید.
۳۱_ شگردهای معامله پایاپای را بیاموزید. به اعضای برخی باشگاه ها، گروه های حرفه ای و سازمان ها در مقابل تبلیغ محصولات و خدمات شما در نشریات شان تخفیف بدهید.
۳۲_ برای «پرداخت های سریع» و نقد، تخفیف قائل شوید و از مشتریان ثابت به صورت قسطی پول بگیرید.

ارتباطات بازاریابی
۳۳_ برای مشتریان كنونی و بالقوه تان یك خبرنامه منتشر كنید.
۳۴_ بروشوری از محصولات و خدمات تان را چاپ كنید.
۳۵_ همراه بروشورهای خود یك برگه نظرسنجی بگنجانید كه پول تمبرش را شما پرداخته اید. بدین ترتیب می توانید بازخورد ارزشمندی از مشتریان دریافت كنید.
۳۶_ یادتان باشد كارت ویزیت درون جعبه كارایی ندارد، حتما آن را پخش كنید. به هر مشتری بالقوه دو كارت ویزیت و بروشور بدهید تا یكی را نگه دارد و دیگری را به دوستانش بدهد.
۳۷_ برای هركدام از بخش های بازار هدف تان یك كارت ویزیت و بروشور خاص طراحی كنید، (مثلا یكی برای سازمان ها و نهادهای دولتی و یكی برای كاسب كارها و مصرف كنندگان)
۳۸_ یك پوستر یا تقویم با آرم شركت تان چاپ كنید و به مشتریان هدیه بدهید.
۳۹_ روی سربرگ، برگه های فاكس یا صورتحساب، شعار یا جمله ای در وصف فعالیت خود به چاپ برسانید.
۴۰_ در بروشورهای خود نظرات مثبت مشتریان درباره كالا و خدمات خود را به چاپ برسانید.
۴۱_ یك فهرست پستی جدید را امتحان كنید. اگر به ثمر ننشست، آن را به فهرست های كنونی پست مستقیم خود بیافزایید یا به فكر كنار گذاشتن فهرستی بیافتید كه توقعات شما را برآورده نمی كند.
۴۲_ برای بازاریابی به شیوه پست مستقیم از پاكت های رنگی یا بزرگ استفاده كنید یا نامه هایی را روی كاغذ سفید بدون خط بفرستید تا كنجكاوی گیرنده را برانگیزد.

رابطه با رسانه ها
۴۳_ از انتشار نشریات جدید متوجه شوید تا اخبار خود را به رسانه و فرد مناسب بفرستید.
۴۴_ در روزنامه های عادی یا اقتصادی و نشریات تخصصی مطلب بنویسید.
۴۵_ مقاله ای به قلم خود چاپ كنید و نسخه های آن را برای همكاران تان بفرستید.
۴۶_در تنظیم اخبار فعالیت شركت خود كوشا باشید و آنها را به موقع و چندین بار برای مطبوعات ارسال كنید.
۴۷_ یكصدمین، پانصدمین یا یكصد هزارمین مشتری خود را در مطبوعات معرفی كنید.
۴۸_ یك جایزه سالیانه به راه اندازید و آن را در بوق و كرنا كنید. مثلا می توانید به بهترین كارمند سال شركت یا سازمان خود جایزه بدهید.
۴۹_ در زمینه رسانه و روابط عمومی آموزش ببینید یا مطالبی درباره آن بخوانید.
۵۰_ در برنامه های رادیویی و تلویزیونی حضور یابید.
۵۱_ در مورد صنعت یا تخصص خود سفارش یك برنامه تلویزیونی بدهید و آن را به شبكه محلی خود بدهید تا به عنوان یك برنامه عادی پخش كند.
۵۲_ نامه ای به سردبیر روزنامه یا مجله محلی تان بنویسید و او را به ناهار دعوت كنید.
۵۳_ اخبار خود را همراه عكس مربوطه به مطبوعات بفرستید.
۵۴_ مرتبا روزنامه ها و مجلات را برای یافتن فرصت های روابط عمومی بخوانید.
۵۵_ برای مطبوعات مقالات «راهنما» درباره حوزه تخصصی كسب و كارتان بفرستید.
۵۶_ در صنعت خود تحقیق كنید و پس از كشف یافته ای مهم، آن را در اختیار مطبوعات بگذارید.

خدمات مشتری و رابطه با مشتری
۵۷_ از مشتریان تان بخواهید كه بازگردند.
۵۸_تماس های تلفنی مشتریان را بدون فوت وقت پاسخ دهید.
۵۹_ روی دستگاه پیامگیر تلفن، اطلاعات مهم مانند ساعات كار شركت، مكان و فرد پاسخگو را ضبط كنید.
۶۰_روی دستگاه پیامگیر تلفن، پیامی بیادماندنی یا «نكته روز» را ضبط نمایید.
۶۱_ برای مشتریان تان نمایش یا هر رویداد جالب دیگر را سازماندهی كنید یا بلیت تئاتر و سینما و... برایشان بفرستید.
۶۲_ در دفترتان با حضور مشتریان یك سمینار برگزار كنید.
۶۳_تشكرنامه های دستنویس خوش خط برای مشتریان بفرستید. می توانید برای جشن تولدشان یا سایر مناسبت های سال، كارت تبریك ارسال كنید.
۶۴_ مقالات جالب را كپی كنید و همراه كارت ویزیت و بروشورتان برای مشتریان كنونی یا بالقوه بفرستید.
۶۵_ بخشی از وب سایت خود را به مشتریان اختصاص دهید.
۶۶_ هرازگاهی دكور محل ملاقات خود با مشتریان را از نو طراحی كنید.

شبكه رابط ها و تبلیغ دهان به دهان
۶۷_ به یك اتاق بازرگانی یا سایر سازمان های مرتبط بپیوندید.
۶۸_ بروشور خود را برای اعضای سازمان هایی كه عضویت شان را دارید، بفرستید.
۶۹_ در ایام تعطیل، میهمانی تجاری بگیرید.
۷۰_ پس از شركت در یك همایش، برای شركت كنندگان آن نامه بفرستید.

تبلیغات
۷۱_ در فصل های اوج فعالیت تجاری برای كسب و كارتان تبلیغ كنید.
۷۲_یك شماره تلفن راحت و بیاد ماندنی بگیرید.
۷۳_ برای سایت اینترنتی خود، آدرس بیادماندنی انتخاب كنید و آن را در كلیه ارتباطات بازرگانی قید نمایید.
۷۴_ از طریق پست مستقیم، كسب و كار خود را مشتركا با سایر حرفه ای ها تبلیغ كنید.
۷۵_ در یك دایركتوری ویژه یا كتاب زرد تبلیغ نمایید.
۷۶_ به منظور دستیابی به بازارهای خارجی، آگهی دو یا چند زبانه چاپ كنید. این آگهی را در نشریه ای پرمخاطب قرار دهید.
۷۷_ به مشتریان خود هدایای تبلیغاتی نظیر خودكار، پدماوس یا ماگ بدهید.
۷۸_ درون پاكت نامه یا مرسولات پستی، چیزی برجسته بگذارید تا كنجكاوی گیرنده تحریك شود.
۷۹_ مقابل پیاده روی دفترتان به كمك لیزر یك پیام تبلیغاتی بتابانید.
۸۰_ برچسب های جالبی برای نصب روی شیشه اتومبیل طراحی و بین مشتریان توزیع كنید.
۸۱_ آگهی های خود را كدگذاری و نتایج شان را دنبال كنید.
۸۲_ تابلو ساختمان تان و تابلوهای راهنمای داخلی و خارجی آن را بهبود ببخشید.
۸۳_ اگر فكر می كنید آرم شركت شما منسوخ شده، آن را از نو رنگ آمیزی كنید.
۸۴_حامی مالی یك مسابقه ورزشی یا برنامه رادیویی و تلویزیونی شوید.

رویدادهای ویژه
۸۵_ در نمایشگاه های مربوط به حرفه تان، حتما یك غرفه بگیرید.
۸۶_ همراه سازمان های غیرانتفاعی، مانند موسسات حمایت از كودكان معلول، اسپانسر یك برنامه یا ضیافت شوید.
۸۷_ در دبیرستان ها سخنرانی كنید و به دانشجویان درباره حرفه آینده شان توصیه كنید.
۸۸_ خیابانی در منطقه جغرافیایی تان انتخاب و اعلام كنید كه نظافت آن را سازمان یا شركت شما برعهده می گیرد. رهگذران با دیدن نام و آرم شما، متوجه اقدام پسندیده تان خواهند شد.
۸۹_ بخشی از وقت و پول خود را به سازمان های خیریه یا غیرانتفاعی اختصاص دهید و نتایج آن را در مطبوعات به چاپ برسانید.
۹۰_ یك سی دی یا فیلم آموزشی درباره خدمات خود تهیه كنید.
۹۱_ كتاب تالیف كنید.

ایده های فروش
۹۲_روزنامه ها و نشریات تخصصی را برای به دست آوردن فرصت های تازه تجاری و آگاهی یافتن از عزل و نصب های شركت ها بخوانید.
۹۳_شعارها و استراتژی های بازاریابی تان را به اطلاع وكیل، حسابدار، بانكدار، تعمیركار و كانون تبلیغاتی تان برسانید و بدین ترتیب نیروی فروش خود را به رایگان گسترش دهید.
۹۴_ساعات فعالیت خود را افزایش دهید.
۹۵_حتی در ایام تعطیل گروهی را جهت ارائه خدمات به مشتریان اختصاص دهید.
۹۶_ نمونه های محصولات خود را در دفترتان به نمایش بگذارید.
۹۷_به مشتریان سابق تلفن بزنید یا برایشان نامه بفرستید تا آنها را دوباره جذب كنید.
۹۸_از طریق اینترنت سفارش بگیرید.
۹۹_ به مشتریان اینترنتی خود اطمینان دهید كه سیستم امنیتی سایت شما قابل اعتماد است.
۱۰۰_از زمان پاسخگویی به سفارش ها بكاهید و روند سفارش مجدد را تسهیل كنید


[ چهارشنبه 28 مهر 1389 ] [ 10:37 ق.ظ ] [ www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com ] [ نظرات ]
.:

درباره وب سایت

مدرس دوره های مدیریت، بازاریابی، تبلیغات، خلاقیت، فروش و ارتباطات
مهندس علی خویه
09122991608www.khooyeh.com
www.alikhooyeh.blogfa.com
www.gmas.ir
در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجراهای خلاقانه
مدرس دانشگاه و سخنران
مولف و مترجم 6 عنوان کتاب تخصصی
مولف و مترجم کتاب های پر فروش تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغات بازاریابی و مهندسی ذهن
تهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشی
با 10 سال تجربه اجرایی
مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما
افتخار همکاری با برندها معتبر ملی و بین المللی
ارایه بیش از 120000 نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی
عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی
نمونه هایی از کارگاه های آموزشی و اجرایی
لینک های مفید
آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بروز رسانی :
امکانات وب
Google

در این وبلاگ
در كل اینترنت